JesperJee

Bra dagar!

Kategori: Allmänt

 Dag 4.

 

 

Idag har det varit en bra dag!

 

 

Vissa gånger faller bara en massa bitar på plats och man ser ljust på det mesta man ställs inför. Och man tänker klarare, renare....Idag var en sådan dag då jag helt enkelt mådde väldigt bra!

 

Efter en jobbig natt med andningsproblem och dålig sömn gick det sedan bara uppåt.

 

Ceca vår sångcoach har kommit hit och hon är en sådan härlig människa. Att hon sedan gått igenom samma slags svårigheter som jag hjälper också väldigt mycket!

 

Har hopp om att jag kan lära mig de toner som krävs för årets föreställning! I början kändes det helt omöjligt men idag började jag hitta något. Skall ta itu med det i år! Öva och tänka om! Våga!

 

Sedan är människorna jag repar med under dagarna otroligt mysiga och trevliga vilket gör det kul att gå dit. De stöttar och bidrar med tips och egna erfarenheter. Vi skrattar mycket men slarvar aldrig. Kan lära mig mycket utav dem…

 

 

Kommer bli ett bra år!

 

Och imorgon skall jag träna med Tore.  Mina rutiner börjar rulla på bra. Fortsätter jag såhär kanske jag hittar lösningen på en hel del av de problem jag dragits med i allt för många år nu. Det är på tiden….

 

 

Until Next time…

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: