JesperJee

Horoskop

Kategori: Allmänt


You need to get serious about a choice that has been facing you for some time. 
You've got all the info you need -- 
now you just need to figure out what you really want on the inside.


Jag vet inte vad jag skall tro om horoskop. 
Finns det ett sätt att tyda livets väv, är det ett sätt att intala sig själv-självsuggestion, eller kanske bara påhitt?

Jag är fisk. En typisk fisk. Det är istortsett exakt mig de beskriver i stjärntecknet.
Finns det en sanning eller läser man in det man vill i texten?
I vilket fall som helst är horoskopet ovan väldigt träffande och talande.

Jag BEHÖVER bli seriös angående ett val jag skjutit framför mig länge. 
Jag VET vad jag behöver göra....bara inte hur viktigt det egentligen är...eller har varit.
Men är det sant för alla fiskar....eller bara mig?
Och spelar det någon roll?

Simmar vidare

Kommentarer

  • Reichel säger:

    Spelar ingen roll om det gäller andra. Det är DIG det gäller! Gör ditt val nu!!

    KRAMAR i massor

    2009-08-23 | 20:15:46
  • PerOlof Johansson säger:

    Fiskafänge

    Vi fiskar har mycket lätt för att lämna en färdriktning för att något annat dyker upp eller plaskar till. Jag har ett gigantiskt horoskop som berättar att jag skulle undervisa.skriva,syssla med musik, debattera, hålla föredrag, Yrke: Lärare, journalist,musiker......opionsbildare.etc och så stod det också att jag var romantiskt bland annat vilket en annan "näppgädda" som du mycket väl känner påstod inte stämde in på mig men absolut på henne. Du vet "som fan läser bibeln" :-)

    Vi är på plats och i morgon blir det återigen en möjlighet att bli lite klokare



    2009-08-23 | 23:06:16
    Bloggadress: http://pojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: