JesperJee

Astral projektion

Kategori: Allmänt

 

Att ibland kunna stå utanför sig själv och se hur man beter sig, hur barnslig och bitter man verkar, samt hur mycket energi man faktiskt stjäl från andra är inte kul….men en rejäl ögonöppnare.

 

Jag har  länge sagt att jag skall försöka ändra mitt tänk och därmed mitt beteende men halkar tillbaka oftare än jag skulle vilja. Idag var en sådan dag…

Det hela startade med ett blodsockerfall som gav huvudvärk och allmän seghet. När detta började gå ut över inlärning av steg och detta i sin tur fick mig att tänka på övriga svårigheter som jag kan komma att ha i föreställningen så blev det för mycket.

 

Jag vet inte hur jag skall tackla dessa situationer. Gnäller jag så blir jag som ett barn, håller jag käften blir jag som en tjurig tonåring. Ler jag och skrattar bort det framstår jag som korkad. Det är svårt…

 

Det värsta är att mina kollegor kommer se mig som en omogen man i mina bästa år…

 

Och det skall jag inte behöva vara…

 

Skärpning Jee!

Kommentarer

  • Reichel säger:

    Kanske äta bättre??

    Annars får du väl göra som många andra gör, bita ihop, le och köra vidare även om insidan känner helt andra saker.

    För mig snor du ingen energi, du ger.

    Kram!

    2009-09-11 | 09:01:13
  • Daddo säger:

    Jo du jag får nog lov att hålla med Reichel att se till att du är fulltankad med engergi och vatten så att systemet fungerar rent fysiskt för gör det inte det så slår det sig på "pallet" och det är extremt onödigt. jag är också en slarver och kör på liksom intill svimmning men vem tackar en tro? NO ONE!

    2009-09-13 | 00:56:56
    Bloggadress: http://pojohansson.blogg.se/
  • K säger:

    Var är du Jesper? För mycket att göra?

    2009-09-16 | 22:25:59

Kommentera inlägget här: