JesperJee

oro

Kategori: Allmänt

Vissa dagar rasar man huvudstupa in i verkligheten! Det behöver inte ens ske något speciellt för att det skall hända.

 

Jag är förvisso expert på att oroa mig och stressa upp mig för saker men det betyder inte att det blir mindre allvarligt eller jobbigt.

 

Jag hatar att det finns folk därute som jag inte gillar och som jag inte ens respekterar som klarar att få igenom sina projekt eller t.om göra saker de brinner för…utan att kunna nåt!?! Varför kan inte jag göra det? Jag är ju grym!

 

Skämt åsido-är less på att vandra genom livet utan att lämna avtryck. Jag vill bidra med något! En bok, en skiva, ett verk, en konsert, kanske bara en låt. Kanske en familj.

 

Om andra kan. Borde inte jag då kunna? Eller tillhör jag procenten som hamnar på samhällets utsida?

 

Är rädd….

Kommentarer

  • Reichel säger:

    hos mig har du gett ett avtryck...

    2010-04-09 | 11:47:09

Kommentera inlägget här: