JesperJee

Beckmans 2013

Kategori:

 
 
 
Pheew!
 
 
Jag gjorde det till sist! Alla arbetsprover till Beckmans högskola är klara och ivägskickade. Får besked i denna vecka om jag går vidare till intervju. Hör jag inget innebär det nej.
 
Jag är väl medveten om att jag skjutit lite väl högt då jag inte har några som helst förkunskaper i detta.Jag är bara bra på bild och form och vill väldigt gärna bli bättre. Så jag ville göra ett försök och är stolt över att jag åtminstone fick klart proverna.
 
De går på idé, utförande samt tidigare meriter. Jag saknar helt de senare. Men men...den som lever får se. Hade åtminstone varit kul med lite feedback så man har det med sig tills nästa gång. Jag lärde mig mycket bara utav uppgifterna.
 
 
Och här kommer de:
 
 
Uppgift# 1 Illustrera ett valfritt intresse på valfritt sätt.
 
 
 
 
Uppgift # 2   Gör en poster till JeanPaul Gaultiers utställning på arkitekturmuseet
 
 
 
Uppgift # 3 Omprofilera din lokala pizzeria
 
 
 
Uppgift # 4  Gör en kampanj för Cykelfrämjandet för att få folk att cykla mer.
 
 
 
Uppgift # 5  Gör en kampanj för Läkare utan gränser i analoga och digitala medier
 
 

Uppgift 6 var en valfri obligatorisk uppgift för att visa mina färdigheter på något sätt så jag visade lite
digital målning.
 
 
Ja...detta var verkligen en utmaning och väldigt lärorikt. Jag förstår att det finns många väldigt erfarna och duktiga designers därute så jag förväntar mig inte mycket. Men det vore åtminstone kul att få möta de som
tittat på mina prover och få chansen att ställa frågor samt få konstruktiv kritik.
 
Förhoppningsvis räcker detta till en plats på Kvällskolan.
 
Nästa vecka vet vi!
 
 
 

Kommentarer

  • Leonarde säger:

    Dikten i första illustrationen. Är det du som skrivit den?

    Svar: Ja det är min text!
    Jee

    2013-07-02 | 00:24:09

Kommentera inlägget här: