JesperJee

Opening night

Kategori: Allmänt

 

I snitt så har jag gjort 1,5 premiärer per år sedan 1997. Av någon anledning har det blivit svårare och svårare parallelt med att det känts allt enklare. Denna repperiod och premiär var den tyngsta hitills…

Har slitit oehört både fysiskt och psykiskt. Har tappat 6 kg och och slitit mitt hår vid flera tillfällen. Gått in i mörkret och bara hållit mig undan. Haft krismöten både med mig själv och övriga produktionsteamet. Funderade ett tag på att säga upp mig…

 

Men jag klarade det!

 

Jag  gör det inte perfekt men har nu fått självförtroende att jobba med det. Och jag gör det bra! Folk är nöjda…och kommer bli mer nöjda. Jag är….tillfreds men kommer jobba för att bli nöjd. Vilket känns skönt….innan ville jag ge upp.

 

Showen är fysiskt oerhört krävande….men kul att ro iland varje kväll.

 

Och jag hoppas ni kommer och kollar….

Kommentarer

  • Reichel säger:

    Åhh, vad jag önskar att jag kunde komma o kolla. Det är härligt att "höra" dig så positiv. Fortsätt med det!! Jättekram

    2009-10-01 | 21:20:24
  • Maydotter säger:

    PUSS!!

    2009-10-03 | 08:27:10
    Bloggadress: http://www.ikerstinsmage.blogspot.com
  • Joanna säger:

    du är säkert hur bra som helst - lycka till!! :)

    2009-10-05 | 19:00:55
  • Therece säger:

    2009-10-06 | 00:32:55
    Bloggadress: http://therece.blogg.se/
  • Therese säger:

    Kör Jesper!

    2009-10-06 | 00:34:06
    Bloggadress: http://identifikation.blogg.se/
  • K säger:

    Jag gillar't!

    2009-10-07 | 12:51:25
  • Anett säger:

    Du klarte jo å få showet iland to ganger på en kveld,du var showet Jesper, to turer hadde vi med magic i oktober 09,begge oppsetningene,begge veier, jeg var helt fasinert,men var ikke helt klar over hvorfor da men var på tur igjen sist helg,du var ikke med,turen og showet var langt fra det samme,du var et stort savn, for du ga meg så utrolig mye Jesper. Tusen takk

    2010-03-14 | 00:02:44

Kommentera inlägget här: